nunual_ Nioli yağı kullanan var mı acaba yada kullanılmasında bir sakınca varmı kızlar doktoruma soracaktım unuttum maalesef 🙄
Damla92 nunual_ ben kullandım canım 3. Aydan 5. Aya kadar bittiği için kullanmıyorum suanda bende alıcam tekrardan faydasını gördüm gerçekten ben doktorumda kullanabilirsin demişti.
nunual_ 1gulsmacar Damla92 Bende gebeliğimden önce kullanıyordum enfeksiyon olmamak için gebe kaldıktan sonra kaşıntım oldu farklı doktora sorduğumda hiçbişey kullanma dediği için ara vermiştim teşekkür ediyorum ☺️
mel1304tew Doktoruma sormadım açıkçası ama hamilelikten önce de kullanırdım hala kullanıyorum olmazsa olmazım benim için