smearım 3 ay önce sonuçlandı hpv yok enfeksiyon durumum da yok zaten 3 aydır ılıskı de olmuyor sadece 2 gün önce oldu o da prezervatif ile yanı korunarak oldu enfeksiyon olacağım bi durum da olmadı 14 haftalık hamıleyım jılet kullanıyorum vajına bolgemın dudak kısmında iç tarafında dokununca olan şişlik var ve bastırınca sızı oluyor ve jıletle aldığım bölge hem sağ hem sol tarafında bebeğe zarar verırmı ve ne zaman gecer bu durum yada neden olmuş olabilir acaba jıletten dolayımı bu arada dokununca hafıf şişlik büyük de degıl küçük sadece acıyor uç falan da vermemıs
Vajınanın dudak kısmın iç kısmı ve en üst kısmı sonrasında zaten vajına üstü göbeğe yakın olan kısmı var açık anlattım ama umarım anlamışsınızdır