Aysegul-ucbh Merhaba hanımlar hormon testlerimde tsh 0.01 olarak düşük değer. Serbest t4 ise 4.18 olarak yüksek çıkmış. Birde prolaktin seviyem çok az yüksek. Sonuçları göstermedim daha. Aranızda bu durumu yaşayıp hangi yolu izlediğinizi merak ettim.
cLearQueen Aysegul-ucbh sizi mutlaka endokrine yönlendirirler.. ilac tedavisi gorursunuz.. benim tsh normaldi ama.serbest t4 dusuktu ilacla duzeldi. Ama gebelikte önemli yani kesin tedavinizi olun
Aysegul-ucbh cLearQueen yaklaşık 1.5 senedir bebiş planımız var. İlk 2 çocuğumuz hemen oldu bunu uzun aradan sonra istedik bekliyoruz hala. Bir dış gebeliğim oldu sonra değerlerim böyle değişmiş normaldi herşey.