Babycans Merhaba embriyo kalitesi 4 olup transfer sonrası tutan oldu mu acaba . Kaliteyi sorduğumda 4 düşünebilirsiniz dediler devamını söylemediler. Bu sebeple harf olarak belirtemiyorum
Ysmnpmk Babycans kalitesi güzelse rakamın önemi yok canım bence benimde 3aa ydı. Çok şükür 18 haftalık oldu
Medos123 Babycans bnmki ikiside 4.gün ve 4aa kalite embriyosuydu çift transfer oldum. Şimdi kucağımdalar 😍
Babycans Sevgshn sağlıkla kavuşun inşallah 🙏 5. Güne giden embriyo neden 4 gibi acaba şaşırdım soramadım da embriyologdan bilgi almadığım için normal hemşire ile konuştum siz biliyor musunuz nedenini içimi korku kapladı olmaz diye 😥
Babycans Ysmnpmk çok şükür sağlıkla kavuşun bebeğinize umarım öyledir dün görüştüğümde iyi kalitede 4 adet embriyo 5. Gün donduruldu demişlerdi bugün sorduğumda 4 gibi düşünebilirsiniz dediler bakınca netten orta kalite diyor kafam karıştı ☺️
Ysmnpmk Babycans amin inşallah 🤲🩷 AA veya ab falansa zaten kalitesi iyi demektir canım inşallah sıkıca annesine tutunur sağlıkla dünyaya gelir🤲🩷zaten c kalitesi olan embriyoyu doktorlar pek transfer yapmıyor canım kalitesi düşük diye☺️
erman777 Babycans Babycans benimde 4.gün orta kalite 2 embriyo transfer edildi dün test günüydü ve maalesef negatif 😢bende sizin gibi çok sorguladım ve net yanıt alamadım ayrıca orta kalite olduğunu bile bana daha dün doktorum söyledi şok oldum iyi kalitede demişlerdi.umarım diz sağlıkla bebeğinize kavuşursunuz
Birhayalimvr Gamzecabuk ayy bende taze transfer oldum canım 4aa kaliteli benimde belirtin oldu mu canım12.gün bthc kaç çıkmıştı bide
Birhayalimvr Medos123 canim bende 1 adet 4aa kalitesinde taze transfer oldum bugün 4. Günün belirtin oldu mu bide btch kaçtı öğrendiğinde
meltembadem Babycans benim kalitesi 4bb transfer edildi, test günüme dava var. En iyi kalite olup tutmayanda var orta kalite olup tutanda, çok takılmamak lazım nasip işi biraz, gönlünüzü ferah tutun 🙏
162999 erman777 ön görüşmeyi de onunla yapmıştım bende sizin mesajınızın bana denk gelmesi zaten kafam karışıktı tam karıstı
Selo25 erman777 öncelikle cok geçmiş olsun bu ay orda başlıyorum bir aksilik olmazsa. Neden tutmadıgını söylemediler mi? Amh ya da sperm sorunu var mıydı. Embriyo kalitesini söylemediler mi başka embriyonuz yok mu orda
Gamzecabuk Kkklelp ben hemen olmadım rahim dinlendirme oldu bende yaklaşık 2 ay kadar bekledim ben çünkü birde polip ameliyatı oldum. Uzun süre donmuş olarak kaldı benim emriyo
Kcbs67 Kkklelp Merhaba canım taze transfer bir sonraki ay mı olunuyor benımde yumurtta toplaması olacakda salı günü