beyazmelegim Arkadaslar 13 haftalığım kan sayımım önceki sayıma göre biraz düşmüş aile hekimi ferrum hausmann şişe kan ilacı verdi sabah akşam içeceksin dedi sizde bu sorunla karşılaştınız mı düzelme oldumu?
dem34 beyazmelegim kaç olması gerekiyor benim ferrit’in 10 çıktı acaba düşük kim mi kadın doğum doktoru önemli değil dedi ama e-nabız’dan kırmızı işaretli düşük gözüküyor anlamadım
cLearQueen beyazmelegim canim hap kullanmiyo muydun ? Benim hapla duzeldi ama duzelmeyince en kötu ihtimal kan veriyolarmıs damardan merak etme.
Damlaozzz beyazmelegim Evet ben 8 ay ferrum günde tek hap kullandım kan değerim 1 değer düştü sadece günde 2ye çıkardılar artık
cLearQueen beyazmelegim merak etme benim de kotuydu hapla duzeldi… beslenmene de kan yapıcı şeyler ekle düzelir merak etme