Zeyno_29 kızımda almamıştım, anakucağı ve bebek arabasıyla götürmüştüm her yere eksikliğini de hissetmemiştim. O zaman arabamız yoktu. Şimdi araba için mecbur almam gerekiyor. Elde taşımak için düşünüyorsanız bence gerek yok çünkü hafif değiller. Arabanız yoksa eksikliğini hissetmezsiniz.