Merhaba. Benim ikili tarama testim çok şükür sorunsuz çıkmıştı ense kalınlığı riskler sorunsuzdu. 18 haftada doktor bobreklerde büyüme var paranatolojiye git dedi. Dün gittim. Hem böbrekler de büyüme var hem de beyninde kistler var dedi. Bu ikisi down sendromu olabilir demek dedi fetal dna verdik. İçim içimi yiyor. Buna benzer şeyler yaşayanlar var mı. Elime bir bomba verdiler ve ben nasıl bekleyeceğim:(