Kızlar pazartesi günü 12+3 oluyoruz ve doktora gidicez ikili test için cinsiyet öğrenebilirmiyiz sizce tıp fakültesinde özel takipliyim doktora
Ve korkuyorum bi sıkıntı çıkacak diye kan testi kaç günde çıkar acaba tıp fakültesinde yaptıran var mı kan testi güvenilir mi ? Ultrason da da bi sıkıntı olur diye korkuyorum bir düşüğüm var 8 haftalık :(