Benim de hareketler de azalma olmuştu hatta kontrolüm 13 Temmuz da ama ben merakımdan bugün gittim bir sorun yokmuş rahim ağzı 5 cm normal olması gereken dedi 29+6 da benim 1400 idi ve kız bebek beklıyoruz maşallah iyi gidiyor demek ki bol su iç her çıkan enfeksiyona ben ilaç kullanmıyorum örnek olmayayım sana ama sık sık dalin ile özel bölgemi yıkıyor günde 3 defa çamaşır degısıyorum günlük ped vs kullanma ve 2 günde bir kuru duy kaynatıp suyunu içiyorum hatta kendısını de yiyorum bağırsak çalıştırıyor taze dut gibi oluyo soğuyunca tekrardan çok geçmiş olsun ama bol su ve sık sık yıka ben öyle yaparım ve fitil verdi ilaç verdi kullanmadım tekrar diyorum örnek olmayayım sana ❤️