Melliisaa benimde kizim oyleydi zar zor uyandiriyordum. Hastanede 2 3 saatte 1 besle dediklerinden 3 saati gecmiyordum. Gece 3er saat gunduz 2 saat aralikli besledim. Hem emdi hem sagdim hem mama yedi. 1 ayda tam 1 kilo almisti. 30 gunden sonra 4 saat uykuya biraktim gece 1 kere o da. 40tan sonra 5 saat. Simdi 57 gunluk 6 7 saat birakiyorum gece ama kendi 4 5 saate uyaniyo 😀. Saglikla buyusun evladiniz.