Karabelarumm 6+1 hamileyim,gelişiminin 5+5 olduğunu alttan muayeneyle yolk kesesini gördüğünü söyledi doktor hanım,bir hafta bekleyeceğiz.Henüz bebek görünmedi.Açıkçası çok bilgi alamadım bu konuda tecrübe sahibi olan var mı?