Kızlar 2.hamileliğim ilk doğumum normal ve zahide küçükte oldu,bu doğumdada ona gittim ama sürekli iri yapamazsın gibi olumsuz konuşuyordu şimdi en son kontrolde 3700 görünüyor dedi çarşamba tekrar bakacak ilk bebeğim 3570 ti buda 3-5 eksik fazla doğar ama neden sürekli sezeryan gibi ağzını açıyor anlamıyoeum,karnı ilerden gidiyor diyor böyle olup doğum yapan vardır herhalde yorum bekliyorum