97-Mucize Selam kızlar sözde biraz bekleyecektim hemen doktora gitmeyecektim anca bu güne dayanabildim 😂 30 Mayıs son adet tarihim bugün saba 10:30 randevusuydum betam 4591 çıkmış yine de usg de görünmedi hiçbişey. Başına gelen var mı ?
Ozlemgul 97-Mucize benim de son adet 27 Mayıs 28 haziranda kan verdim 5568 çıktı bugün gittim kontrole kese göründü alttan muayene de kalp atışı çıkar ama 10 gün sonra kontrol edelim canını yakmaya gerek yok dedi olabilir kuzum yani kontrole gittiğinde daha net görürsün
97-Mucize Kubrabsyg zelis63 Edyynr Alttan bakmadı karından baktı görünmedi sonra bi kan ver ona göre bakalım dedi tahlil sonuçları da öğleden sonra çıktı bidaha da geri gitmedim artık
97-Mucize Ozlemgul 1500 olunca alttan 3000 üstü karından görünüyor diyor herkes burada ama öyle olmayınca merak ettim bende
97-Mucize @“Hhjkk”#p33088895 valla bidaha iki hafta sonra falan giderim boşuna gittim diyeceğim de en azından betayı öğrendim
Edyynr Bana da alttan baktı. Kese var ama benek görünmüyor. Haftaya bi kere daha bakalım dedi. Ben de beklemiyordum böyle şaşırdım
pastella 97-Mucize bence birkaç gün sonra tekrar gidin şu anda kese oluşmuş olması lazım. ben 4+2 de alttan muayene de kese gördüm. 5+0 da karından göründü içinde embriyo da oluşmaya başlamıştı. allah korusun dış gebelik vs durumuna karşın keseyi görmek insanı rahatlatıyor
kuzeymom__ 97-Mucize Benim 5+5 te karından gözükmedi ne kese ne bebek vajinal ultrasonla ancak görebildi olabiliyor merak etmeyin
97-Mucize pastella gelecek cuma tekrar gideyim o zaman hem tam 1 hafta geçmiş olur daha netleşir. Kan tahlilimde de demir anemisi çıkmış değerler düşmüş.