Oyku3005 Herhalde adet olana kadar böyle post açacam en azından rahatlıyoruz😀 durumlar ne aranızdan trst yapan varmıı☺
Nergisim09 Oyku3005 14 bat bekliyorum test yapmak için çok erken balım yaaa hafif kasik ağrısı ve sağ göğsüm aşırı ağrıyo soldakinde ağrı yok
Cnsgumus Oyku3005 bende bugünde belirti yok 🤣 8 gün var bata haftaya cuma test yapmayı planlıyorum bir gün kalmış oluyo reglime
Oyku3005 Nergisim09 ben bugün yaptım içimde bir his var belirtilerimde az çok gösteriyor 8 gün diye sanırım negatif çıktı hala ümidim var hemen üzülmüyorum ☺
Nergisim09 Oyku3005 çok erken canım 8 gün az bı sure değil o yüzden moral bozmak yok ben bu ay yumurtlama ve çatlamayi değerlendirdim ovulasyon testi kullandım nasıp Allah ol derse olur ❤️😍😍🤲🏻
Nergisim09 Oyku3005 küçücük şeyden bile acabaa diyoruz bide benim ikinci olacak nasipse ilkteki hiçbir şeyi hatırlamıyorum 😂😂
Oyku3005 Nergisim09 benimde öyle olacak kızımda sadece uyku ara sıra mide bulantısı birde gaz artışı oldu ama haberim yoktu tabiki şimdide az çok aynı
Nergisim09 Oyku3005 şimdi takip ettiğimiz için herşey çıkıyor karşımıza sabredelim sabrın sonu ii olsun 🤲🏻😍
Cnsgumus Oyku3005 bana geçen ay hiç geçmemişti beş günde reglim gecikmişti ümitlenmiştim ama regl oldum bu ay öyle değilim hayırlısı diyorum alıştım galiba artık 🥹