Kızlar merhaba aynı durumu yaşayan vardır diye sormak istiyorum 2 kürtaj bi kimyasal gebeliğim var yapılabilecek bütün testler yapıldı hepsi temiz çıktı sadece ANA testi pozitif henüz doktorumla görüşemedim bu testi pozitif çıkan var mı ya da sağlıklı gebelik yaşayan