Kbra-1 Kızlar pazar günü 39+7 bitiyor yatış yapacağız denildi açılmam hiç yokmuş suni sancı yapmayacaklarmış açılma sağlayacaklarmış açıkçası korkuyorum böyle bir deneyim yaşayan var mı süreç nasıl ilerliyor ilk gebeliğim bir bilgim yok bu konuda
Sevcan62 Alttan müdahale edecekler büyük ihtimal açılma olması için çatı muanesi gibi hiç korkmayın umarım çok rahat bir şekilde gerçekleşir doğumunuz 🙏🏻