Umutmirzainci Merhaba 34.teyiz bebeğimin hareketleri iki gündür çok zayıf eskiden güçlüydü dünden beri kelebek çırpıntısı gibi hafif ve aynı yerde.. Normal mi korkmalı mıyım doktora gitsem normal diyecek göndercek diye bu sıcakta çıkmak da istemiyorum açıkçası..
Hulya-003 Umutmirzainci yeri daralıyor artık rahat hareket edecek alanı kalmıyor bu haftalarda normal bence çok kuşku duyarsan gidebilirsin Dr a çok sıcak dışarısı boşuna kendine eziyet olur 😊
Sevcan62 Umutmirzainci yeri daraldığı içindir doktorum bana tüm gün boyunca hiç hareketi olmazsa gel dedi yani bir iki hareket olunca endişelenecek bir şey yokmuş takip edin hiç hareket etmezse gidin
Umutmirzainci Hulya-003 önceki gün kasıklarımda ağrı oldu koştum hastaneye doktor da bel ağrısı su kanama olmadıkça sıkıntı etme dedi 🤷🏻♀️ ama aşırı hareketsiz diğer günlere göre korktum 🤦🏻♀️