Ebbruc Bugünkü ultrason görüntümüz , bi tahminde bulunabilecek var mı 🥰 normalde böyle şeyler yapmam ama merak ettim neler diyeceğinizi 😂 bu arada 11+6 , ultrasona göre 12 haftalık tam
Ebbruc Nzyl sağlıkla gelsinler inşallah, benim bi oğlum vardı bunda da hep erkek hissettim belki öyle olmasını istedim bilmiyorum 🥲
Ebbruc lili19 bende en başından beri erkek hissediyorum, doktorda erkek gibi dedi ama net bişey söylemedi muhtemelen 1 ay sonra netleşir
Ebbruc aylayl forum kısmında solda 3 çizgi var orda resim yükle yazıyo oraya tıklayın, açılan yerden fotoğrafı yükleyip linki sohbete yapıştırın
Ebbruc Mrtbrv ay cidden mi, gönlümden hep geçti ama net bişey demediği için doktor bende ne hissedeceğimi bilmiyorum