babyiscoming_ Kızlar bugün çok şükür kalp atışlarını dinledik. Doktor biraz yavaş dedi daha erken olduğu içindir dedi. Var mı böyle şeyle karşılaşan sonradan düzeldi mi
Mucizee80 babyiscoming_ 6+1 de duymuştum yavaş ama yeni oluştuğu için demişti 8+3 te tekrar gtmistim gümbür gümbürdü
babyiscoming_ Mucizee80 ayy ne güzel maşallah 10 gün sonra gideceğim tekrar 7.5 haftalık oluyoruz inşallah sağlıkla güzel ilerler hepimizin süreci🥹🥰
Sadesadesade Doktor bana en başta şuan küçük keseyi görsekte bebek görünmezse endişelenme dedi sonra seste duyuldu yani daha çok yeni zaten küçücük🥰 ses konusunda az vs birsen demedi ama kan tahlillerini yapıp haftaya tekrar çağırdı. Normal bir süreç bence
babyiscoming_ Sadesadesade biz 5+0 da keseyi gördük. 5+5 te bebeği gördük. 6+0 da kalp atışını duyduk çok şükür. Tüp bebek hamile olduğum için iki farklı doktora gidiyorum o yüzden böyle sık. 10 gün sonra güzel bir şekilde duyarız inşallah🥹🥰
Mucizee80 babyiscoming_ sağlıkla kucağına al inşallah ben çok şükür sağlıkla kucagima aldım şuan 3 yaşında tüp bebek tedavisi ile geldi şimdi ikinci için eylüle kadar deniyorum olmazsa dondurulmuş embriyo deneyeceğim
Sadesadesade babyiscoming_ Allah sağlıkla kucağına alıp büyütmeyi nasip etsin. Stres yapmadan iyi düşünelim bence çok heyecanlı süreçler😍
Mervealya1992 babyiscoming_ bende 5+1 d kese gordum dun 10 gun ıcınde gel dedi bebek ıcın 6+4 ozaman bebek olur herhalde
Sadesadesade Arkadaşımda 6. 2de gitmişti niye bu kadar yavaş dediler doktora. Doktorda ne duymayı bekliyordun gümbür gümbür önümüzdeki haftalarda duyacağız ancak demiş😅
babyiscoming_ Sadesadesade allahtan ben öyle bir şey söylemedim zaten anlamazdım doktor yavaş demese yavaş olduğunu bana göre normal yani😁
babyiscoming_ Mervealya1992 olur canım vajinal bakarsa kalp atışını bile duyabilirsin sağlıcakla inşallah❤️