Yamanmomy yani 1 aylık aşısında hala gözlerinin kenarında hafif sarılık vardı. Gerci benim hatamdı 21 aylık bi oglum var i. Kızım uyuyunca işe dalıp oglanla ilgilenirdim nede olsa kız uyuyur diye cok uyurdu. 34 günlükken çok aşırı öksürükten hastaneye götürdük doktor 1 aylık bebegin degerı 2 yada 3 olması lazım, sizn bebegin degeri 5 cıkmıs uzamış sarılık bu dedi. Oksuruk sebebi bogamca hastalığı kapmış o yüzdenmiş.