Hamisbayan senamom_ philips avent ultra soft kullanıyoruz doğduğundan beri üstelik prematüre doğdu kızım almaz emzik dediler çok sevdi memnunuz emzikle ayrılamıyoruz😂🩷
senamom_ AlyaBeren kurtarıcı olduğunu söylüyorlar. Zaten her bebekte tutmuyor bence denemekte fayda var
Buseirgit senamom_ avent ultra air night aldım oğluma. Büyük kızıma da aynı marka aynı modeli almıştım. Küçük kızıma chicco almıştım.