Merhaba anneler 22. Haftam bitmek üzere ben hareketlerini hep kasıklarda hissediyorum normal ki acaba ? Bu ikinci gebeliğim ama üzerinden 8 yıl geçti unuttum her şeyi. Bir de ara ara kasılmam oluyor 18. Haftada da oluyordu uzunluk 36 ölçülmüştü doktorum sıkıntı yok iyi demişti. Hala arada oluyor çok sık sık değil ama