Emineecee bana artık tuaf gelmiyor ben hamile oldugum halde gözükmedi o sıra çok kötü idim acile kaldiriyordu eşim her gittigimde hamilelik bakıyorlar yok diye yolluyordu sonra artık umudum gitti misafirlige gittim orda bi kasigima agri girdi sonra evden çıkarken birden başım döndü eşime seslenip bayıldığım hatırlamıyorum artık eşim girdi neyi var bi bakın hergun kötü kıvranıyor bi iğne ilaç yapın dedi o iğneyi vurulduktan sonra hamile olduğumu öğrendim çok vicdan azabı geçirdim sonra berbat hamilelik geçirip erken doğum yapıp kaybettim sonra doktoruma anlattım o etkilemiş olabilir çocuğu dedi artik emin olana kadar agri kesici bile almıyorum hala vicdan qzabi çekiyorum 😔