Sağ böbrek ağrısı ile hastaneye gittim, idrar yolu enfeksiyonu var dendi. 3 gündür acısı dinmiyordu bugün hafiften de olsa iyiyim. Lakin dünden beri bebeğimin içten hareketlerini hissetmiyorum. Acile gittim oradaki doktor kadın doğum doktorunu aradı işte bebeğin hareketlerini hissetmiyormuş dedi. Adam eve gitsin dinlensin normaldir geçer yorgunluktandır birkaç güne geçer dedi. Sırf randevum yok acile geldim diye başından savdı. Bugün de bebeğim hareketsiz ama ağrım sızım karnımda yok. Sizce normal mi?