Buket_gul Doğum kontrol hapı kullanırken gebe kalma riski varmıdır ,3.5 santim yumurtalığımda kistim olduğu için yasmin hap kullanıyorum.
Yazmelegi_ Buket_gul valla çevremde hamile kalan var hap kullanmasına rağmen ama nerde nasıl bir hata yaptılar bilmiyorum
Bubu_ Hepsinde risk var hap ile de duydum bi yakınım bebeği doğurduktan sonra çocuga ufak operasyon yapmışlardı spiral kaşına kaynamış diye ablam iğne vurguluyordu hamile kaldı yani garantisi yok Allah bilir ☺️