Kızlar selam sabah 9 da araştırma hastanesine gittim kadın doğuma detaylı ultrason yaptırmak istediğimi kayıt açar mısınız dedim tamam dediler uzak bir de bana gittiğim yer tekrar sordum tamam alabilirsiniz randevu perinotolojiye dedi açtık .Şimdi deniyorum randevu alınmıyor sisteme geç mi düşüyor kayıtları yoksa açmamış mı kayıt 🥲