mihranur188 kızlar ilk hamılelığımde 6. aydan sonra sıktığım zmn süt geldiğini görüyordum sürekli.Ama suan ikinci gebeliğim 35. hafta hala bişey yok sıkıyorum fakat gelmıyor hıc süt üretmıyor herhalde sizde gelıyormu
2bebekannesi3542 mihranur188 32. Haftadayım duştayken bir tanesinden geliyor.. ama sıkmak iyi degil diye biliyorum dokunmuyorum
bahardaa mihranur188 sıkmamak gerekiyor göğsü hamileliğim son zamanında kıyafetim ıslanınca anlıyordum göğsümden geldiğini ama özellikle ben sıkmadım
poyrazin_annesi28 mihranur188 Hiç gelmedi. Doğumdan sonra gelmesi normal olan zaten. Hala emziriyorum sorun yok
Yeni1gebelikkk mihranur188 32.hafta dün meme ucunda bir siyahlık gördüm sanki meme ucunu tutup bakmaya çalışıyordum sarı bi su geldi hemen bıraktım biraz korkuttu erken doğum olur diye falan diye
DmlKyra Bende 32. Haftadayım süt gelir bu haftalar demişlerdi hiç süt gelmedi acaba normal mi bilmiyorum ilk gebeliğim yoksa sütüm mü yok diye endişe ediyorum
fidanylcn 32+4 haftalığım benim hala sıkarsam sıvı ve bi damla süt geliyor ama sıkılmaması gerek çok fazla oynamayın
Damlakhrmn mihranur188 2 gün önce doğum yaptım 35+1 de zar zor sütüm geliyo öyle çok da değil öncesinde hiç sıkmamıştım göğsümü de
sb17 mihranur188 16. haftalardan bu yana geliyor kendiliğinden, pedle gezer oldum. Ama gelmeyenlerde de süt olmayacak anlamına gelmez bildiğim
Iraz mihranur188 dogumuma kadar gelmedi benim doğuma bir kaç gün kala uclarinda beyazlık gördüm annem sıkma dedi ama doğumdan önce almadı hiç
Aylaa123 mihranur188 gögüsünüzü sıkmamanız gerekiyor süt gelicek diye birşey yok normalde gelmemesi gerekir ama hormonlar en üst seviyeyi bulduğu için bazı insanlarda süt sızıntısı oluyor süt doğumdan sonra üretime geçer hamilelik süresincede meme kendimi bu sürece hazırlar
mihranur188 Hulo2105 biliyorum ama ilk hamileliğimde kendi kendine akıyordu suan yok sütüm olmayacakmı die endişelenip yaptım bidefa
Hatice5258 mihranur188 benim ilk gebeliğim 23 haftalık süt değil ama göğüs ucumdan kan ve su geldi doktorum normal olduğunu söyledi