Ben de annemin adını koyacağım yani ben de çok karşı olan bir insandım ama büyük konuşmamak gerekiyormuş şimdi öyle hevesliyim ki annemin adını koymaya zaten 2. İsim olarak koyacağım babamdan kardeşlerimden ve benden başka kimsenin kullanacağını sanmıyorum ben de Mehmet yiğit diyorum 🥰