Mayıs’ta çok yorgundum sürekli uykum geliyordu. Haziran da köye gittim yoğunluktan yumurtlama döneminde geçirdim. Hayırlısıyla bu ay ovulasyon testi deneyim yumurtlma gününü belirleyeceğim. Yumurtlama haftası olmayinca gebelik olmuyor bende anlaşılan 🙄 iki çocuğum var , ikisi de küçük ama benm yaşım gereği erkenden planlamam şart. 35 yaşında olacağım yıl sonu. 3. Ve 4. Çocuğuna pes peşe olsun düşüncem de var. Bu düşüncem de üçüncü çocuktan sonra ne olur bilmiyorum