Ben de kafam karışık şekilde tüm forumları okuyorum, zercan hanıma gittim,çok ilgilendi,ultrasonda bebeğimi çok detaylı anlattı ,tel no verdi, asistanıda hemen dönüş yapıyor, devlete gitmek maddi açıdan mantıklı ama her randevuyu bebişimi görmek için iple çekiyorum,orda nasıl yapıyorlar ultrasonu ,hep aynı doktora ulasabilirmiyiz