Babyy_1 35 haftalık olduk bugün ve 33 haftaliktan beri vajina da yürürken otururken kalkarken ve bebek hareket ettikçe ağrı oluyor batma oluyor kalıcı değil sonra geçiyor ama o süre de biraz fazla acıyor neden olabilir acaba
ElifAkyol Babyy_1 Bende de oluyor 33 haftalığım çok şiddetli hissediyorum dün acile gittim bebekte suyunda bir sorun yokmuş makat geliş ayaklarıyla baskı yapıyordur ondan ağrın oluyor dediler açıklık yok rahim ağzı iyi nst de sancı çıkmadı pek 15 oldu en fazla doğuma kadar olacak belliki
Babyy_1 ElifAkyol Evet bende şiddetli hissediyorum hatta bazen ordan biran da çıkacak gibi geliyor kontrolüne de henüz var ben de korktum yani bu kadar sık olunca
Bebekayik Babyy_1 benim her yataktan kalktığımda o ağrı oluyodu yürüyemiyodum bekliyodum geçmesini hatta o ağrı oluyo diye yatmıyodum yattığımda da kalkmak istemiyodum
Bebekayik Babyy_1 fırsat olmadı bebek doğdu 35+4de bebek vajinaya baskı yaptığı için o ağrı oluyo diye biliyorum ben
Babyy_1 Bebekayik Gözünüz aydın Allah analı babalı büyütsün. ☺️ İnşallah sadece öyledir de zamaninda gelir erken gelmez bebiş 🤲🏻
Bebekayik Babyy_1 evet girdi küveze 1 hafta solunum sorunu oldu erken doğumun sebebini bilmiyorum sancılarım vardı açılmam oldu 1 hafta 1 cm açıklıkla gezdim diğer hafta doğumum başladı
Bebekayik Babyy_1 çok şükür 3 haftadır evimizdeyiz yarın 1 aylık oluyoruz ❤️❤️ O günleri unuttuk bileee