basakc36 Kızlar bugün doğum ücretini sordum nasip olursa özelde yapacağım.Ama doktor mesai saatleri dışında hastanede olmazsa doktorun gelmesi artı 5 bin tl.Eğer istemezsek nöbetçi doktor doğumu yapacak.Özele gidip böyle söylenen oldu mu?
momofmychildren basakc36 ben de özele gidiyorum doktorum kaç olursa olsun gelirim ücrette fark etmiyor dedi doktorunuzla konuştunuz mu
Zseda basakc36 bazi doktorlar bu tarifeyi maalesef uyguluyor. Ben paket aldım mesela doktor doguma kaç olursa olsun gelecek ekstra ücreti yok. Ama aynı hastanede başka doktor var ondan paket alsaydım mesai saati dışında doğum olursa ekstra ücret istediğini belirtmisti 🤷♀️
Yeniyeniden basakc36 bana olmadi doktor geliyor bildiğim doktor ablamda ona gitmişti dogum ucretide 55 bin