Mzzz ya sizlerle konuşmak beni çok rahatlatiyo 🥹 normalde doktora uzun uzun sorardım bugün acelesi vardı ameliyatı vardı o yüzden ultrasonda da çok duramadik odasında da soramadım o yüzden ve aklıma takıldı.. neye göre gerilik diyo acaba onuda anlamadım bı tane kiloyla hafta tablosu var bı doktor paylaşmıştı ordaki kiloyla hafta uyumlu bebeğimin ama doktor bir hafta geriden diyince ilk kez de karşılaşınca korktum 🥹 kilosu 2400 boyu 47 cm.. aslında kilo bakımından da korkmuyorum ben ve abim bu kiloda doğmuşuz ama işte tedirgin oldum gerilik denilince 🥹