Merhaba kızlar 2 ay önce kimyasal gebelik yaşadım doktora gittiğimde yumurtalıkların çok iyi ama beyz et parçası var dedi ilaçla temizledik şimdi de adetime 2 gün varken 3 test yaptım çift çizgi çıktı bu sabahta 2 tane yaptım üstekliler dün alttakiler bugün tekrar kimyasal olur diye korkuyorum kan testi vermeye
