@Svncezo Merhaba ben de çilek mobilyadan aldım araştırdım sadece aslında beşik alıp odaya koyacaktım diğer odaya da dolap alacaktım ama astarı yüzünden pahalı oluyor ayrı olunca o nedenle madem okadar para vericem bari kaliteli olsun dedim.. Birtek beşik birkaç sene sonra kullanılmaz ama diper dolap ve şifonueri açıkçası ilkokul bitene kadar falan kullanır en az diye düşünüyorum 😅