yalandunyaa Rabbım önce sağlıklı hayırlısını versin. Kalbimmmmmm İlk göz ağrım oğlum var. Gönlümden geçen kız Bakalım burdan bilen bayanlar kimler olcak 2 de randevum var Cinsiyet pastasi yapalım diyor gorumcem bilemedim🥲 sizin fikriniz nedir acaba
MiracAlpinveUmutunAnnesi yalandunyaa Cinsiyet partisi yapıp yapmamak size kalmış ben ilk oğlumda yapmadığım için 2.hamileliğimde de yapmam 😇 Benimde 1 oğlum var şuan 8 haftalık hamileyim bende kızım olsun istiyorum açıkçası inşallah Hakkımız da hayırlısı olur siz kaçıncı haftadasiniz
Yeniyeniden yalandunyaa valla ben olsam yapardım sağlıkla olursa yapacagim 😁 eltim benden daha çok istiyor abla yapalım diye
yalandunyaa MiracAlpinveUmutunAnnesi 15.4 olduk canım. Ekimde 3 yaşına gircek. Dimi ya direk öğrenmek daha güzel olur ilk çocuğuma haksızlık olmasın ki ben zaten yarına kadar bekleyemem ilkinde güya yapacaktık eşimle açtık hemen kağıdı 🥲
yalandunyaa 5sezeryanim 5.sezeryan mi yanlış mı okuyorum Kız 3den sonra riskli değil mi 🙄 yaşın kaç acaba 😘 kaç yaş var aralarında 🤭
5sezeryanim yalandunyaa 30 yaşındayım karnımdaki 5 aylık olacak evet beşinci sexeryanim ilkle ikincinin arası var ama 2 3 ve 4. Sezeryanim peş peşe oldu senede diyim zor olmadı şükür 8 tane 7 tane birde bir yerde 11 sezeryan olanı duydum
yalandunyaa 5sezeryanim 11 sezeryan miiiiiiiiiii anammmmmmmmmm Rabbım sağ salim kucağına almayı nasip etsin raabim Güç versin sezeryan olcam bende 2. Gebeligim korkuyorum 😔