Happy-melek1997
doktor her gün demiş ve açıklama yapmış içinde sadece folik yok.
Fazlası zarar diye kim çıkardıysa yayıldı gitti ya 😅 günlük almamız gereken folik miktarından fazla alırsanız zararlıdır hanımefendi. Aksi zararlı değil faydalıdır. İçinde bir çok vitamin ve mineral var. Her gün kullanıyorum bir problemle karşılaşmadım hatta vitamin eksiğim var ekstra takviyeler alıyorum 😅 nedir bu zararlı zararlı algısı anlayamadım gerçekten doktor açıklamada yapmış yani.
Hiç doktora danışmayın kendiniz çevrenizden bildiğiniz kadarıyla alın ilaçlarınızı bence. Çünkü danışınca uygulamıyorsunuz kafanıza göre içiyorsunuz zaten öyle değil mi :)