dunyambenim değeriniz yüksek, gebelikte 2,5 ve altı bekleniyor. Benim normalde tiroid rahatsızlığım yoktu ama hamileliğimle birlikte ilaç tedavisine başlandı. Hamilelikte 2,5 üzeri yüksek kabul ediliyor. 25grlık ilaçla başladık, hamdolsun sonraki trimester dönemlerinde de aynı dozda ilaçla devam ediyorum. Gebelik sonrası normale dönebilir ama şuan için ilaçla düşürülmesi gerekiyor. Bebeğin beyin gelişimini etkileyen bir durum, gerilik yapabiliyor. O yüzden en kısa zamanda doktorunuzla görüşürseniz iyi olur.