bebegimd7 Merhabalar. Vajinada baya ağır varisi olup normal doğum yapan var mı? Ilki normal doğum ikinciye artik varis çok kötü duruma gelmiş ama arkadaş yine normal doğum yapmak istiyor.
Dilara_0 bebegimd7 varis vajina kısmında mi yakınında falan ya da yoksa üst kasık ve çevresinde mi buna bağlı? Vajina bölgesinde ise patlama durumunda enfeksiyon kapma ihtimali aşırı yüksek olduğu için genelde normal doğum onermiyorlar diye biliyorum
Zeyyno_ bebegimd7 Benm bı tanidigimdda öyle ikincidede varisi vardı dogum zamanı patladı kanaması çok olmuş şimdi 3.ye hamile doktor normal doğum yaptırmam demiş sezeryan olcak büyük ihtimalle
Beyzatls bebegimd7 benim 2. De vardı şişlik gibi ne oldgnu bilmiyodum doğum anımda varis dedi dr 3. De başka yerde çıkabilir demişti hafifsen var şmdide
Dilara_0 bebegimd7 sezeryan olur gülüm çünkü patlama riski çok yüksek ve hem kendine hem bebeğe zararı var. Yine de doktordan doktora değişen bir durum bu riski göze alır mı bilemem