Günaydın sevgili anneler, 7 haftalık hamileyim dün doktor kontrolüm vardı. Doktor bu kontrolde kan değerlerine bakacaktı kan alınacaktı ama muayene ederken bebeğimin geriden geldiğini küçük kaldığını vb. Şeyleri söyleyip haftaya tekrar gel o zaman bebeğin sağlıklı olduğundan emin olup kan değerlerine bakarız dedi. Ben ne anlamalıyım bundan bebeğimin böyle olmasının bi nedeni var mıdır yada sonrası için ne gibi şeyler olur bilen varsa beni bilgilendirebilir mi rica etsem🥺🙏🏼