Eloalp benim oğlum iki hafta öndeydi 39. Haftada oldu doğumum ne normal bir aralık doktorum bana 37. Haftadan sonra herkesin doğum olabilir bu sadece senin için değil herkes için geçerli demişti ve 37. Haftadan sonra normal zaten artık sağlıklı gelsin inşallah 🌸