Ozlemgul Yaşında bir oğlum var, rahatsızlığım sebebiyle son kez gebe kalabiliyorum ve bir daha gebelik şansım olmayacak bu gebelik sonrasında rahim içine işlem uygulanacak. Öncelikli sağlıklı ve sıhhatli olması onun dışında Çok fazla kız çocuğum olmasını istiyor, sabah akşam rabbimden sağlıklı Saliha bir kız evlat istiyorum. Benim için dua eder misiniz? Kese şekline göre de yorumlayan arkadaşlar var tahmin ederseniz çok sevinirim Teşekkür ederim 🙏🏻
Musel Ozlemgul canım benmde 4 yaşında oğlum var bende isterim tabiki kızım olmasını rabbim hepimize gönlümüzdekini hayırlısıyla nasip etsin hepimize göz aydınlığı evlatlar nasip etsin rabbim inşallah❤️😊