Barbie77 İlk kez devlet hastanesine gidicem gebelikte hep özele gittim eşim içeri giremiyor mu bilen var mı?
Enfal_06 Barbie77 kadın doğum salonuna bile almıyorlar erkeklerin içeri girmesinede de izin vermiyorlar bi kere gittim bi daha gitmedim özelde eşin hep yanında oluyor kimse bişey demiyor hatta yakının varsa çağıralım diyorlar
Zeyyno_ Barbie77 İçeri almıyorlar cnm çünkü devlette üç beş hastayı birden içeri alıyor muayene olan kalkıyor öbürü giriyor hemen o yüzden erkekleri almiyolar yani eşlerimizi
Pamiramsi Ziyaret saatleri dışında alınmıyor canım hemşireler bazen istisna gösterebiliyor ama ortalık sakinse :)
aysegul2812 Barbie77 malesef almıyorlar görümcem devlette doğum yaptı babası bebeği göremedi gizlice iki üç dk odaya girip bakabildi sadece doğum sonrası odaya bile almadılar
ozgealtinoz Bende devlete gidiyorum 5 yasindaki oglumu bile almiyorlar bende mecburen yanimda birini goturuyorum,cok sacmalik ve benim gittigim hastane doktoru hastalari tek tek iceri aliyor
Ebruasya34 İnsafına kalmis bizim doktorumuz çok iyi eşim benle geldiğinde kızımı ve eşimi aliyo çok çok iyi bir doktor
Toprak-Elif Barbie77 ben Manisa’da şehir hastanesine gidiyorum orada eşim bütün muayeneleri Benimle geliyor beraber giriyoruz içeriye Ama tabii ki de doğumda gece yanımda kalamayacak. Ilk çocuğumu İzmir’de Ege Üniversitesi’nde doğurdum arkadaşların dediği gibi geçtim doktorun yanına koridorda bile eşim beklemiyordu öyle bir saçmalığı var hastaneden hastaneye doktordan doktora değişiyor.
Zeyyno_ Barbie77 Evt ciddiyim yani içeri 3-5kisi alıyor derken 😂😂yanlış anlama o beş kişi seni görmüyor sekreterin yannda bekliyolar doktorun muayene odasına biri giriyor muayenesi bitince diğerini çağırıyor böyle iceridekiler çıkınca tekrar 5kisi felan çağırıyor öyle
aysegul2812 Barbie77 ilk öğrendiğim de bende Kocaeli şehir hastanesisine gitmiştim eşimi içeri almadılar bizde özelden devam ediyoruz
ozgealtinoz Barbie77 evet kucucuk cocugun ne zarari olabilir ki sana diyorum doktora oglum da ekrandan kardesini gormek istiyor yok alamayiz iceriye😡
hepoyleolurzaten__ Barbie77 Eşleri içeri almıyorlar artı ultrason dn bebeği sana göstermiyorlar 😂 kağıt vermeye bile zahmet etmiyorlar
Barbie77 hepoyleolurzaten__ Ben görmeye gidiyorum o zaman hiç gitmiyim göremeyeceksem niye göstermiyor ki
_Eliffm Barbie77 ben Zeynep Kamile gidiyroum muayene için eşinle birlikte girebiliyosun içeriye ama doğum yaptığında görüş saatlerinde aliyolar eşini yanına bir kadın refakatçi oluyo yanında
hepoyleolurzaten__ Barbie77 Devlet bu ağızlarından cımbızla laf alıyorsun Ultson kağıdı sorduğun zaman ya vermiyoruz diyorlar yada bitti diyorlar zaten verselerde simsiyah bı kagit veriyorlar hiç birşey gözükmüyor ultrasonda sadece kendileri görüyor ozeldeki gibi iki tane ekran yok yani göremiyorsun ben arada gidiyorum mecburi olduğum zamanlarda oda bebeklerin iyi olduğunu bileyim diye