Gmzyyyy Arkadaşlar merhaba 21+5 hamileyim bugün ilk tetanoz aşısını oldum. 2. Tetanoza gerek var mı ? Ya da sizler yaptırdınız mı ?
Gmzyyyy Benim doktorum 2. Dozu da ol bir ay sonra dedi. Ben bugün ilk dozu oldum ama herhangi bi yan etki yaşamadım ne gibi yan etkiler yaşadınız ?