nazel123 Evet kızlar öyle böyle derken geçiyor zaman sağlıklıca hayırlısıyla kucağımıza alalım insallah kolay doğumlarımız olsun iyi insanlar ile karşılaşalım kavuşmak için heyecanlıyız oğluşumuza kızdan sonra bir de onun tadına bakalım nasıl olacak 😂🥰
nazel123 Kaderasminn aynıyız desene 😂 hazırlıkları bitirdin mi ya benim daha baya eksik var çanta bile hazırlanış kimisi baya hızlı masallah 😅😅
nazel123 hepoyleolurzaten_ hadi hayırlısı benimde normaldi ilki bakalım bunda ne olacak dediğin gibi tam gün de belli olmuyor 😅
Gizem9688 Valla sanki daha dün son 99 dedim bu gün son 59 olmuş. Sezeryan ile 39. Haftada alacak doktorum. Son 52 yani bizim de
nazel123 Gizem9688 demekki çabuk geçiyor ilk zamanlardan sonra sağlıklıca kucağımıza alalım insallah 😍
Kaderasminn @nazel123 yok ya daha yavaştan yeni yeni birseyler almaya başladım 33.haftada hastane çantasını hazırlamayı düşünüyorum