kahvesever__ KLORAKHANIM anlamadım bende erken gebelik olabilir mi ki bir kan verin iyice baktımda var yani çizgi
gizem3435 KLORAKHANIM daha reglinize varmış yumurtlama da yeni olmuş zaten. Çok erken test yapmışsınız. Bence bir süre daha beklemelisiniz. Hakkınızda hayırlısı olsun.
KLORAKHANIM kahvesever__ Almanya da ilk gebeliğim bilen birine sormam lazım burada hastane işleri saçma biraz
kahvesever__ KLORAKHANIM aa evet yurt dışındaysanız sıkıntılı bende yurt dışındayım fransada yaşıyorum bende
Ayshababy KLORAKHANIM 10 dakikadan sonra kuruma cizgisi cikiyor canım bende 12dakikasinda kuruma cikardi ilk dakikasinda ciktiysa dogrudur
KLORAKHANIM gizem3435 hiç aklıma gelmezdi test yapmak ama çok belirti vardı, Kızımı da 2 haftalık hamileyken ögrendim (37.5 ile)
KLORAKHANIM Ayshababy valla ilk dakikasında bakmadım ama bu test ıslanmıyor hiç digitale bir test Yani oladabilir bilmiyorum