14 haftalık hamıleyım normalde öyle kasık agrısını ılk zamanlar yaşarım 10. Haftadan sonra Kaşık ağrım azaldı, gün ıcınde hapsururken kasıgıma bıcak saplanıyormus gibi ağrı gırıyor 30 sanıye sürüyor ve gıdıyor. Dün gece de koltukta uyudum eşim gece işinde çalışıyor o gelene kadar tv ızlerken uyuyorum sırt üstü pozısyonda yatar uzanırken uykuya dalmısım bırden kasıgımda tek taraflı bebeğin olduğu yerde bıcak batması gıbı sancıyla ve pozısyon duzeltınce hemen geçti devamı olmadı. panik bı insanım o 30 sanıyelık kramplar dışında ağrım yok bu normal bı durummu ilk gebelıgımde yoktu böyle bısey bu gebelıgımde ogrendıgımden berı hapsurdugum an var dün gece de uyku pozisyonundan oyle oldu doktora gıtmeme gerek varmı her krampta