Selamünaleyküm hanımlar 🌸
23+4 uz son adet tarihine göre ancak başından beri bildiğim kadarıyla geriden geliyordu… şimdi kontrolden çıktım 10 gün geriden geliyor karın çevresi 510 gr olmuş anca.. neden olur yapabileceğim bir şey var mı dedim yok dedi 3 haftada bir gel dedi duruma göre 37de alabiliriz dedi ilki zaten sezeryandı.. tansiyon takibi yap yüksek tansiyon da yapabilir dedi .. yaşayan var mı böyle bir durum