Oyku3005 Nurten_55 bi kaç gün daha beklicem sanırım şuan biraz üzüldüm gibi ama belirti var kızım kucağımda otururken karnım ağırıyor
Nurten_55 Oyku3005 yerleşme ağrısı vs olabilir bazı testler göstermiyor en iyisi o yazdığım marka alırsanız bir daha ondan alabilirsiniz hayırlısı olsun inşallah
Merve8155 Nurten_55 ben onun erken gebelik testini yaptim silik cikti ama kan degerim 0.1 cikti yukselir mi bilemiyorum adetime daha var
Ftmmmm Oyku3005 yaptım erken gebelik testi dış kısmını çıkardım içeri tarafta böyle çıktı ama bilemiyorum
Oyku3005 Burcu-2634 öyle düşünüyorum ama test negatif çıktı 8 gün var daha belki erken diyedir öyle düşünüyorum☺