Aslinda takipli oldugum doktorumdan cok memnunum ama dogum ücreti 20 bin bizi aşıyor.Riskli gebeligim zaten özel bir perinatolog ve özeldeki doktorumla ilerlettik süreci elde olan birikim de gitti öyle böyle 33.haftaya geldik sükür cocuk kardiyologu bebegimle ilgili sorun gecmis derse eğer devlet hastanesine gitmek istiyorum dogumu orada yapabilmek icin daha önce bir defa gittim kaydim var ama dogum icin kabul ederler mi bilmiyorum ilk basta bebegimin suyu az idi o düzeldi sonra kalbinde ritm sorunu cikti o da düzeldi gibi bir sey hafif duzeyde var her ay ekoya gidiyorum plesentada direnc vardi aspirin basladik düzeldi akcigerde sıvı toplaması oldu cok sükür düzeldi artı gebelik sekerim var aclik sekerlerim biraz yüksek direncli ben insulini arttirdikca benimle inatlasiyor.Bu sartlar altinda devlet hastanesinin kabul etmeme durumu olabilir mi sizce basina gelen var mi ? Eğer devlet hastanesi de kabul etmezse ne yapacagim bilmiyorum perinatologum devlet hastanesinde gidecegim doktoru taniyormus istersen araci olabilirim ama kabul etmeye de bilir dedi riskli gebeleri kabul etmiyorlar mi